МОБИЛЬДІ ҚОЛДАНБАЛАРДЫҢ ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДАҒЫ НӘТИЖЕСІ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕСКЕРТПЕЛЕРІ

МОБИЛЬДІ ҚОЛДАНБАЛАРДЫҢ ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДАҒЫ НӘТИЖЕСІ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕСКЕРТПЕЛЕРІ

Авторлар

Кілт сөздер:

Мобильді тіл оқыту, мобильді қосымшалар, педагогика, жекелендірілген оқыту, мәдени контекст, мұғалім рөлдері, конструктивизм.

Аңдатпа

Бұл зерттеу шет тілін үйренуде мобильді қолданбалардың (қосымшалардың) өсіп келе жатқан құбылысын зерттейді. Қолданбалар ұсынатын қолжетімділік пен потенциалды артықшылықтарды ескере отырып, авторлар олардың тіл үйрену орталарына тиімді интеграциясы үшін қажетті педагогикалық ескертпелерді анықтайды.

Мақаланың негізі мобильді қосымшалардың артықшылықтары мен қиындықтарын терең зерттеуінде жатыр. Авторлар мобильді қосымшалар ұсынатын қолжетімділікті меңзейді, яғни, тіл үйрену ресурстары оқушылардың орналасқан жеріне немесе әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан қолжетімді (Warschauer, 2003). Сонымен қатар, бейімделген оқыту алгоритмдері арқылы жекелендірілген оқыту жоспарының пайдасы айқындалады(Брусиловский, 2001).

Дегенмен, зерттеу маңызды мәселелерді көтереді. Қолданбалардың мәдени контекстте тереңдік пен жетілдірілген тіл дағдыларының болмауы аса маңызды мәселе болып табылады (Холл, 1959). Авторлар қолданбаға негізделген оқытуды дәстүрлі әдістермен және мақсатты тілді неғұрлым толық түсінуді қамтамасыз ететін ресурстармен толықтыру қажеттігін атап көрсетеді.

Сонымен қатар, мобильді қосымшаларды енгізу арқылы мұғалімдердің рөлі өзгереді. Оқытушылар білімнің негізгі көзі болудан гөрі оқушыларға бағыт-бағдар беретін және дәстүрлі сыныптағы жаттығулармен қатар қолданбаға негізделген мүмкіндіктердің күшті жақтарын пайдаланатын фасилитаторларға ауысады (Белц және Штайнер, 2009). Бұл білім берудің конструктивистік теорияларымен (Пиаже, 1951; Выготский, 1978) сәйкес келеді және білім алушылардың білім базасын құрудағы белсенді рөліне баса назар аударады.

Тұтастай алғанда, зерттеу мобильді қосымшаларды тіл үйренуде қолдану үшін ойластырылған тәсіл қажет екенін көрсетеді. Көрсетілген педагогикалық олқылықтарды шешу арқылы оқытушылар білім беру тиімділігі мен мәдени контекстіге назар аудара отырып, оқыту тәжірибесін жақсарту үшін технологияның күшін пайдалана алады.

Авторлар туралы мәліметтер

*Айсұлтан Елубай, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

– PhD докторант

Жансая Темірхан, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

– PhD докторант

Раушангүл Авакова, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

– филология ғылымдарының докторы, профессоры

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-30

Журналдың саны

Бөлім

Тіл және әдебиетті оқыту әдістемесі
Loading...