АҒЫЛШЫН ТIЛIНIҢ ГРАММАТИКАСЫН ИНТЕРНЕТ-РЕСУРСТАРДЫҢ КӨМЕГІМЕН ОҚЫТУ
Кілт сөздер:
ағылшын тілін оқыту, грамматика, интернет ресурстары, мектеп мұғалімдеріАңдатпа
Бұл мақала Қазақстан мектептерінде ағылшын тілінің грамматикасын оқыту кезінде интернет ресурстарын пайдаланудың ағымдағы жағдайын анықтауға арналған. Зерттеудің мақсаты – онлайн грамматикалық ресурстарды пайдаланудың тиімділігін зерттеу және мұғалімдерге олармен танысуға, осы кедергілерді болдырмауға және жеңуге көмектесу үшін COVID-19 салдарынан студенттердің онлайн оқыту кезінде кездесетін кедергілерді анықтау. Бұл мақалада мұғалімдер ағылшын тілінің грамматикасын оқыту кезінде интернет ресурстарын пайдаланатын болса, олар мұғалімдерге оқушылардың грамматикалық білімін жақсартуға және дәстүрлі тіл үйретумен салыстырғанда көбірек пайда алуға көмектесетіндігі туралы болжам жасайды. Бұл зерттеу аралас зерттеу әдіснамасы (ол сандық және сапалық әдістерді жинау, талдау және біріктіруді қамтиды) арқылы үш кезеңге бөлінген. Бұл зерттеу нысаны – елу мектеп оқушысы және он тоғыз ағылшын тілі мұғалімі. Нәтижелер көрсеткендей, мектеп мұғалімдері ағылшын тілі сабақтарында онлайн грамматикалық ресурстарды пайдаланбайды, ал оқушылардың өздері қосымша тәжірибе үшін пайдаланады. Сонымен қатар, нәтижелер студенттерге грамматиканы интернет ресурстарын пайдалана отырып үйрету тиімдірек екенін және бұл олардың білімдері мен дағдыларын жетілдіретінін көрсетті. Бұл жұмыс мұғалімдерге және білім беру жүйесіне болашақта оларды болдырмауға немесе онлайн оқытудың тиімділігін арттыру үшін проблемаларды пайдаға айналдыруға көмектесу үшін нәтижелерді пайдалана отырып, студенттердің онлайн оқу кезінде кездесетін кедергілерді анықтады.